helt slut.

Var hos Matilda i sorunda igår på grillkväll typ, som jag nämnde innan. Det var jävligt trevligt faktiskt! Vi kollade först på matchen, sen bastade vi, kollade på en rysare och sen bastade igen. Och mellan varven gick det riktigt hett till, speciellt på dansgolvet, HAHA! Jag tror säkert att det togs riktigt roliga bilder, men min msn funkar inte så jag kan inte få några.. Får vänta med det tills jag kommer till pappa. Hursomhelst, vi hade jätte trevligt. DLK & Tjalamm var människorna som befann sig där. Pallar inte räkna upp alla namn, bättre å skriva så :D
     Kom väl i säng runt halv fem i morse kanske. Det var hur ljust som helst i Matildas rum där jag sov, så det var inte hur lätt som helst att somna. Jag somnade tillslut och runt halv åtta kommer Alex och Nils inklampande och skriker "Du måste upp, Matildas pappa har kommit hem och han vill prata med alla." Shit, tänkte jag, han skulle ju inte komma hem förrän halv två på dagen, fan vad skäll Matilda kommer få nu. Det var ju inte direkt rent och städat när jag gick och la mig. Hursomhelst, när jag är på väg upp ur sängen går jag in till Niklas och Angelica och frågar dem ifall de verkligen tror på vad Alex & Nisse säger. De tror inte på dem ett dugg. Jag börjar själv tveka. Matilda kommer upp på övervåningen mitt upp i alltihopa och försöker få oss att tro på det Alex & Nisse sa ännu mer.. Men hon kunde inte hålla sig för garv så vi förstod ju direkt att de hade drivit med oss. Då var det alltså bara att gå å lägga sig igen. Jag började bli lite pigg faktiskt, så jag gick in till det stora sovrummet, där Nisse, Alex, Matilda, Oliver och Jossan låg. Vi låg väl där å snackade lite å sen la jag mig ner i sängen. Killarna hade nämligen fått för sig att de skulle hoppa studsmatta, så det blev lediga platser i sängen. Jag kunde verkligen inte sova, eftersom att det var så jävla trångt. Tillslut gick jag in till "min" säng igen , i Matildas rum och la mig där. Jag somnade väl vid nio eller något. Kl tjugo i elva ungefär, kommer Linnea in och säger att vi ska ta fem i elva bussen. Det var bara att gå upp alltså.
     Sammanlagt har jag nog fått typ 4 timmar sömn inatt, om inte mindre.. Men det var lätt värt det, för det var en oförglömlig kväll! Det här måste vi LÄTT göra om :D


Kommentarer
Postat av: Pel

hahahaha va kul de e och läsa gamla inlägg

2011-10-05 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0