Förlåt vem det nu är jag gjort illa

Det går inte att öppna mitt projektarbete hur jag än gör. Vad fan är det för fel? Vem vill mig illa? Hur jag än gör går det inte att öppna, hur jag än gör. Har försökt öppna på alla sätt. Har stängt av datorn och allt möjligt, dragit ur sladden osv.
Vet att det är en demon, eller en ond själ som vill mig illa. Förlåt.

Detta är tyvärr vad jag har åstadkommit än så länge. Min dator har kapitulerat och hänger sig när jag ska ta upp dokumentet med arbetet. Har försökt allt, startat om datorn, slagit på den osv.  Är nästan färdig men hade velat ändra en del saker. Får öppna det imorgon i skolan och ändra så att det blir fullständigt, så skickar jag det till dig då.

Det skrev jag till min handledare.


Kommentarer
Postat av: matilda

haha äre svenska läraren eller ;)

2009-04-21 @ 19:36:42
URL: http://ulmis.blogg.se/
Postat av: Queen

Jag hoppas att det har löst sig för dig määndy

2009-04-21 @ 22:40:13
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0