Fredhäll minsann

Frågade Hasse Hazz idag vad jag och Soma fick på vårat geografiarbete och jag fick inget bra svar kan jag säga er. Trodde starkt att vi skulle få VG, för det var ett jävligt bra arbete, men nejnej. Det blev ett G. Är rätt besviken faktiskt, men då ska vi inte tala om Soma, hon gråter. Och hon tror fortfarande att det är ett aprilskämt fast än att jag berättade för henne för 3 timmar sedan.

Hämtade min studentmössa idag också, fan vad fin den är! Jag efterbeställde min eftersom att jag inte var närvarande när alla andra beställde, så då kom min alltså senare. Min kartong var vit och mycket finare än alla andras som hade svarta kartonger :)

Här är i alla fall några bilder som jag tog med camen nyss, ursäkta för den dåliga bildkvalitén.


Kommentarer
Postat av: ebba

bra skärpa :D :D

2009-04-05 @ 12:39:18
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0