Helt slut

Mycket trevlig dag må jag säga er. Det roligaste som har hänt idag var nog att jag bestämde mig för att följa med Ebba på hennes fotbollsträning, det var ju riktigt roligt alltså. Gjorde ett mål till och med, hihi. Men fyfan vad jobbigt det var, trodde jag hade bra kondis för att jag har joggat några gånger liksom, att spela fotboll är 100 ggr jobbigare verkligen. Nu ska jag dricka upp mitt te, sen duscha och gå och lägga mig.

Jag och Linda hann färdigt med dansen idag som vi hade till läxa imorgon också, den blev fan lyckad. Låten vi ska dansa till är Christina Milian - When you look at me. Som jag förövrigt redan har lagt upp här, så tänker inte göra det en gång till.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0