NMCklubben

Kvällen spenderades igår på NMCklubben i Nynäshamn, där vi firade Yvanna som har fyllt 18 år. Det var en mycket trevlig kväll med både rockmusik och "bra musik" ;P Drack mina 3,5ish, umgicks med folk, dansade och hade allmänt kul. När kvällen började lida mot sitt slut kände Ebba Vilhelmina Hagman för att hitta ett ragg till mig. Eller jag tror inte riktigt att det var det som riktigt var idén egentligen, hon ville nog bara vara taskig.

Hon går fram till en kille jag knappt vet vem det är, såg ut som en EMO eller något, verkade helt galen och konstig, och kläcker ur sig; "Det här är Amanda och hon vill ligga med dig!" Han verkade bli ganska glad eller något och försöker typ lägga in en stöt på mig även fast jag sitter och suckar och himlar med ögonen..
"Hon har pratat om dig hela kvällen..." Fortsätter Ebba och han går efter mig när jag reser mig för att gå därifrån och får ur sig; "Hurru, har du sällskap hem ikväll eller? Ska vi ta taxi hem?"
"Ehh, jag ska gå hem själv faktiskt.."
Säger jag irriterat och vill bara döda Ebba.. Som tyckte att hennes mission var hur roligt som helst. Tycker väl jag också såhär dagen efter men igår var det bara läskigt. Fan

Här kommer i alla fall en stor hög med bilder!


Kommentarer
Postat av: Soma

Du anar inte hur länge jag har suttit och skrattat. Fett het du var förresten!

2009-04-19 @ 16:54:22
Postat av: Anonym

Fan vilken ful och skarrig blogg du har!

använd facebook när du ska ladda upp bilder istället, där lär det iaf vara någon som ser dom.

2009-04-19 @ 17:33:45
Postat av: EEBBA

AHAAHAHAHAHAHAH DE ÄR HUR KUUUUL SOM HELST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-19 @ 18:02:47
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Erica Queen

vilka scnyggingar ;) och jag håller med Soma, sitter och skrattar för mig själv. HAHA

2009-04-19 @ 18:44:45
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/
Postat av: Yvve

Åh så snyggt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0