Summerbeauty

Är nybadad efter min dagliga springtur och sitter nöjd och belåten för att börja plugga. hahahhahahahah vilken ekli mening.

I alla fall så tror jag att jag börjar komma ur min plugg-svacka som jag varit i nu i typ 1 månad. Känns fortfarande otroligt stressigt med allting; projektarbeten, religions&samhällsrester, opponeringar, filosofiuppgifter, geografiprov, 3 matteprov. Väldigt mycket nu, men det klarar jag!

Slutligen så måste jag påpeka att det är riktigt trevligt med lite vårsol. Nu slipper man springa til solariet varannan dag som kostar skjortan, nu kan man bara lägga sig i solen. Inte för att jag har tid med det, jag smörjer in mig med Nivea Body Summer Beauty dårå. Jävligt bra resultat ska jag säga, speciellt när man smörjer in i flera lager.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0