Våren är här

Jag tänker ägna detta inlägg till alla älskarinnor där ute. Jag tycker att det är väldigt modigt och inte mer än rätt av er att ta andras män. Ni tjejer som har otrogna män borde verkligen tänka över er själva. Ger ni er man det han vill ha? Behandlar ni han på rätt sätt? Om ni behandlar han rätt så är han inte otrogen. Så tänk på det. För nu är det vår och alla är glada och kåta, och vad passar inte då jävligt bra, om inte en sommarfling? Sedan om sommarflingen är upptagen är väl inget hinder. När någonsin har ett "troget"  förhållande mellan två kära människor stoppat en man till att doppa någon annan? Inte många gånger. Så ut och doppa med er. Och låt inte andra stoppa er!

Tänkte passa på att lägga upp några bilder på den vackra kvinnan Daphne León, som en gång i tiden var Nick Carters(Backstreet boys)  älskarinna, kan ni tänka er?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där var omodernt, omoget och väldigt inskränkt skrivet. Ibland ifrågasätter jag din intelligens.

2009-04-17 @ 00:07:48
Postat av: amanda

då får du ifrågasätta min ironi också

2009-04-17 @ 09:42:47
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0