lövstock

Skulle ätit frukost med Linnea imorse så jag ställde mitt egna hjärn-larm för att vakna vid tio eftersom att hon skulle komma vid elva, så ringer jag henne och får beskedet att hon inte hinner komma! Då har jag alltså gått upp i onödan hur bakis som helst när jag verkligen hade behövt sova ut. Menmen, har hon försovit sig så har hon! Hon är ändå min bäztis.

Idag ska jag på maskerad hos Madelen, vet inte riktigt än vad jag ska vara, men det lutar mot cowboy. Alltså inte kill-cowboy, utan tjej-cowboy. Skulle funka tror jag, men måste slå en pling till mormor då det är hon som har utstyrseln!

Nu ska jag ta och pallra mig upp på övervåningen och styra upp mig själv. Tänkte duscha bort bakis-svetten och äta en makrillmacka faktiskt. Någon bild att lägga upp har jag faktiskt inte. Skulle ju kunna lägga upp någon random bara... Aaa, det gör jag.


Denna bild får bli min inspiration idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0