bengt 55



Känns som att det är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu. Börjar på högskola, ska flytta ihp med Tim, mamma och Roffe ska separera.. Det sistnämna är väl det som är jobbigt, utan tvekan. Jag trodde att det skulle hålla mellan dem livet ut, inte att det skulle bli såhär. Finns så mycket tankar i mitt huvud just nu att jag inte vet vad jag ska skriva. Mammas nya, Bengan verkar ju iallafall helt okej. 55 år, jobbar som boendestödjare, har tre döttrar mellan 25 och 30 eller vad det nu var. De två ska flytta ihop nu och verkar tycka om varandra, det är väl huvudsaken. Tycker synd om Roffe bara som fortfarande lär vara i chocktillstånd. Men jag och Tim har sagt att vi ska hälsa på han jätteofta eftersom vi tycker så mycket om honom, hihi.

Mitt rum är förresten klart nu! Tim och Ebba har hjälpt mig att fila, spackla och måla. Här är en bild på mitt fönster med lila fransgardiner från hemtex och blommor som jag själv har plockat på mormor och morfars landställe i Sorunda!

Kommentarer
Postat av: Soma

Ja, stackars Roffe. Halsa din mor och Roffe fran mig!

2009-08-22 @ 15:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0