freja/telen

Var på bartömning på freja igår. Sämsta jag varit med om. Vadå bartömning? Då ska det ju vara billigt? Allt kostade ju förfan som vanligt. Rena lurendrejjerit. Gick på telegrafen också faktiskt och det var för en gångs skull ganska trevligt. Eller det brukar det ju vara så länge man är full, hehe. Nej men jag hade faktiskt kul där, var kanske tack vare allt trevligt folk! Känner mig lite tom och efterbliven i huvudet idag, ifall ni skulle tycka att mina meningsuppbyggnader var konstiga så är det förklaringen.

Daniela kommer hit snart också kom jag på, vi ska gå till arena och äta pizza. Fast jag är inte ens sugen på pizza. Så jag kanske skiter i det. Kanske går på Thorssan istället. Hej


Mamma borde tagit med mig till Turkiet istället för jävla Bengan. Kolla vad sugen man blir när man tittar på den här bilden.

Kommentarer
Postat av: becca

fin blogg ! allt bra med dig då?:)

kram!

2009-08-30 @ 17:47:50
URL: http://bcuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0