klart jag ska blogga, soma.



Saknar Tim jättemycket. :(



Hade lite folk här hemma igår på lite musik&bärs. Från början skulle det bara vara Jag, Jossan, Hanna och Ebba. Men istället för Jossan kom Tove plus lite ösmograbs. Blev alldeles lagom med öl för min del med tanke på att jag och Ebba delar på en platta. Sosa (fisken) fick stå ut med mycket igår, stackars honom. För att inte tala om mitt stackars rum som jag har dammsugit 3 ggr hittills, börjar bli pedant tror jag. Men det var såklart värt det med sådant trevligt sällskap.

Ska till Linnea och Magnus idag på kräftskiva ifall det går som planerat. Funderar på att skita i kräftorna då det är så jävla jobbigt att skala dom. Och jag gillar inte att bli skitig om fingrarna heller plus att jag är ganska grisig av mig så kommer säkert bara spilla ner hela mig själv och i värsta fall någon annan. Och det vore ju synd.


Dumma Emil försöker käka min stackars fisk. :(

Kommentarer
Postat av: ditt oga

kul att du gillade bilden med fingret puss:)

2009-08-23 @ 14:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0