Kräftskiva med Bengan!

Jag känner att jag allt mer och mer börjar bli förvirrad och dålig på att planera. Det blir ju inte lättare heller när planerna blir som dom blir. Har ju planerat sen flera dagar tillbaka att jag ska på kräftskiva hos Linnea och Magnus, men ringde och avbokade det då Linda erbjöd mig ett litet poolparty. Det lät ju hur trevligt som helst, även om det bara var få som skulle dit. Men folk började banga ur, och tillslut blev det inget poolparty. Då ringer mamma - och bjuder med mig på en kräftskiva i sorunda med henne och Bengan! Så kvällen blev räddad ändå. Dom ska komma och hämta mig kvart i sju, så måste börja göra iordning mig nu. Måste ju se representabel ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0