Självständig

Var inne i stan idag och lämnade av Tim som jag inte kommer få träffa på 5 dagar nu. Köpte en sommarjacka, en höstjacka och en sjal. Är ypperligt nöjd med mina inköp. Håll utkik så kommer förmodligen bilder på inköpen senare idag.

Har upptäckt hur skönt det är att shoppa själv, att slippa ha någon negativ hårra med sig som har dålig klädsmak och bara klagar på allt man tycker är fint. Eller någon som inte vill äta där jag vill, eller vill shoppa i mitt tempo. Åt på mcdonalds själv också, känns vuxet. (haha).

Kommentarer
Postat av: FLUM OLW

låter som nice fett skönt och shoppa själv i sitt tempo :) PLUSPOÄNG för att du åt på mcdonalds själv. istället som folk från 149 gör planerar att åka ditt för dom tycker de e värsta Resturangen. sen när dom ätit och skrattat tillsammans på mcd så e deras dag gjord :) PLUS TILL DIG SOM BARA GÅR IN DÄR FÖR ATT DE E SNABBT OCH ENKELT :D

2009-08-18 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0