al porto

Var och åt på al porto idag med massa söta chicks; Erica, Felicia, Sara, Fanny, Jennifer & Angelica! Meningen var att vi skulle ha en välkomstmiddag för Soma, men eftersom att ingen har fått tag på henne så har det inte gått så bra. Fick tag på henne vid 4-snåret ungefär, och då hade hon precis kommit hem och var såklart tvungen att spendera lite tid med sina päron som hon inte har sett på ett halvår, fullt förståligt. Det var iallafall jättetrevligt, och jag åt något som jag inte kommer ihåg vad det heter. Connelini?

Nu ska jag lägga en fet silverschamponering på mitt hår, ska låta det verka en timme.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Canneloni ;)

2009-12-10 @ 11:14:44
URL: http://puercolandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0