bättre modeller sökes

Ska ut med min klass idag och dricka bärs, ska bli intressant. Vi ska mötas halv åtta vid "spottkoppen" eller bögringen som jag kallar det. Så ska vi till något ställe på söder lät det som, sen kanske det blir utgång, har inte bestämt mig än. Lutar mot att dra hem lite tidigt eftersom att det är utgång imorrn.

Tänkte lägga ut julklapparna till mamma som jag köpte igår, som var så himla fina, men kom på att hon läser min blogg lite då och då så jag skiter i det. Jag lägger upp ett fint armband istället som jag införskaffade mig igår också!


Leopold.

Bazil.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken söt kisse!

2009-12-10 @ 22:16:18
Postat av: Ebba Vilhelmina

haha, ja drömde om din katt inat.. hHHAHA. du hade köpt as MYCKET kattmat. jag var rädd för din katt. tror ja?

2009-12-11 @ 12:18:55
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0