flytta

Jävla Bazil har hållt mig vaken hela natten alltså. Han var bara tvungen att ligga brevid mig och spinna som en jävla motorcykel och när jag kastade ner honom på golvet skulle han minsann hoppa upp igen. Gång på gång på gång. Sedan bajsade han bakom tv:n, så det var ju mysigt att försöka sova i den stanken.

Har hjälpt mamma idag att flytta. Plockade upp lite porslin och försökte koppla in datorn. Jag vet att jag kopplade in den rätt, med högtalare och allting, men den vägrade starta. Eller den startade men den kom inte igång liksom. Den fastnade i nåt cpläge. Synd eftersom mamma vägrar tro att jag har gjort rätt.


Inflyttningspresenten från mig. Träffade Lena Ramén på willys by the way när jag skulle handla den. Vi sa hej till varandra. Jag saknar henne lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0