taggad

Jag ser jättemycket fram emot nyårsafton. Vi ska äta middag hos Tove som hon och hennes mamma ska laga. Kan inte misslyckas. Toves mamma är minst lika bra som Per Morberg. De har nämligen gått i samma klass på kock-gymnasium.

För att kvällen inte ska misslyckas har jag:

  • Fixat en Marques De Monistrol + fem olika alkoläsker
  • Planerat att dränka mig själv i brun-utan-sol-produkter, såsom servetter och två olika krämer
  • Köpt en hur fin handgjord klänning som helst som ser ut på bilden som visas nedan.
  • Planerat att slinga mitt ihår ikväll kl22:00 eller så.


Jag satt liksom och ritade den där i 10 minuter typ, så kommer den inte fram. Herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0