Har verkligen bloggtorka

Har längtat ända sedan jag vaknade till att få komma till skolan och skriva inlägg. Och så när jag väl kommer hit vet jag inte vad jag ska skriva ens. Men så kom jag på när jag hittade en bild på en båt, att jag kan skriva om en händelse från igår.
     Var ute och övningskörde med Morfar igår. Och så helt plötsligt säger han "Ska vi hälsa åka till båten och hälsa på?" Det ville jag självklart göra, eftersom det var länge sedan jag var på en sådan båt. En kustbevakningsbåt alltså. Eftersom att han har gått i pension. Så det var ju jättetrevligt och så. De satt och åt kyckling med ris och tzatsiki. Så samtalade de endel om en f.d arbetskollega som tagit självmord och om det nya avtalet.
     Helvete vilket tråkigt inlägg.


Denna båt hälsade vi på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0