Igår

Var hos Ebba på tjejfest igår, hon fyllde 18 år. Vi drack, pratade, dansade åt korv och hade almännt roligt. Väldigt trevligt var det faktiskt. När klockan började bli mycket bestämde oss jag åch Fanny för att dra in till stan för att möta upp respektive vänner. Det blev en väldigt fartfylld kväll må jag säga er. Orkar nog inte berätta någonting, fortfarande bakis och helt slut alltså. Lite full också till och med. Men denna helg har hur som helst varit hur trevlig som helst! Måste göra om det här.


Felicia, Ebba och Jag

Alla tjejer på dansgolvet!

Jag, Felicia och Yvanna

Ebba jag och Yvanna.

Jag och Yvanna shejkar loss på dansgolvet.

Ebba e på G!

När vi efter många om och men äntligen kom hem till Fredrik.


Kommentarer
Postat av: Soma

Hahaha din hoe! Du är såå söt.

2009-02-15 @ 08:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0