Ikea

Var på Ikea idag med mormor och morfar. Jag fick en äggskivare, 6 dricksglas, en teburk, en keramikvas och en lampa. Så nu om ett litet tag ska jag installera allt det där, och passa på att städa och möblera om mitt rum. Ska göra det spegelvänt.

Igår hände något förskräckligt. Orkar inte berätta hela historien, men min stortånagel blev böjd vågrät. Den stod rakt utåt. Fyfan vad ont det gjorde alltså. Men inte så konstigt när någon slänger upp en 50 kilos dörr rakt på tån. Horunge. Men kul blev det efteråt, var tvungen att bedöva min smärta med alkohol och det gjorde jag i min säng.

Fick nyss en bild av Ebba från kryssningen som Emma hade skickat till henne. EN BILD????????????????????? Emma ditt liv kommer inte bli roligt om inte jag får dom där bilderna JÄVLIGT snart ska jag säga dig.


Kommentarer
Postat av: Emma

mandy pandy

2009-02-27 @ 14:20:05
Postat av: marshal

happy smiles :p beautifuls girls

2009-02-28 @ 16:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0