kryssningen

Det är inte förrän nu jag känner mig redo att ge er en fullständig resumé av kryssningen. Eller en fullständig redovisning kommer ni aldrig få. Men jag ska berätta lite för er, om kryssningen till Åbo den 23/2 2009.

Tåget gick 16:09 och vid två åkte jag och Jossan hem till mig. Vi valde ut kläder, sminkade oss, drack vin och lyssnade på musik. Framme vid terminalen softade vi bara, drack ingenting. 19:15 gick båten. Vi sminkade oss och sånt till kanske 21:00, då vi gick till taxfreen. Sen tillbaks till hytten å krökade mera, till halv tolv kanske. Från och med nu kan jag inte ge er information i kronologisk ordning. Från och med nu händer allt på en gång eller ingenting. Vi sprang runt lite här och var, dansade, rökte cigg, softade i hytter. Ja, trevligt var det i alla fall.

Dagen efter ska ni få se bilder ifrån nu. Det är bilder från hytten från kanske 4-5 på eftermiddagen när vi har ätit å tagit återställare och så vidare. Sedan på tunnelbanan på väg till TC.



Kommentarer
Postat av: binded magazine

Var med från starten och följ Sveriges blivande största bloggtidning via bloglovin! =D



Vill du själv bidra med något? bara att lämna din mail till oss, så skickar vi mer information =)

2009-02-26 @ 11:41:08
URL: http://bindedmag.blogg.se/
Postat av: felisha

TACK AMANDA för att du la upp FETBILDEN på mig

2009-02-28 @ 01:41:24
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: marshal

wow beautiful

2009-02-28 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0