Min nya youtubedesign!

Mitt egna youtubekonto har länge haft en design med palmträd och en lilaliknande himmel, helt okej var den, men tröttnade liksom efter ett tag. Satt flera timmar i skolan idag och försökte byta bakgrund till den header jag har här på bloggen, men lyckades aldrig. Men så sökte jag på google och hittade världens finaste bild, som jag nu har som bakgrund! Är hur nöjd som helst. Att skaffa konto på youtube är nog bland det bästa jag har åstadkommit på internet. Så bekvämt att ha alla sina favoritlåtar på ett och samma ställe! Här är mitt youtubekonto, spana gärna in mina favoriter! :)


BIlden jag har som bakgrund, fin va?


Kommentarer
Postat av: jane

fin:)

Vad glad jag blir. verkligen tack!

Sov så gott!

2009-02-19 @ 22:55:26
URL: http://janekekki.blogg.se/
Postat av: Cristel

haha maan tack sötnos!

2009-02-20 @ 10:27:02
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: annika

fjortis

2009-02-20 @ 11:44:44
Postat av: Milla / Hälsofreak

Hej! Vissa människor kan ju gå till överdrift antingen åt det hälsosamma eller ohälsosamma hållet. Jag känner verkligen att jag hittat min balans där jag kan äta god och näringsrik mat samtidigt som jag kan äta godis eller onyttigare mat när jag känner för det! Tycker det känns jätteskönt att ta hand om både kropp och själ genom att äta mat som jag verkligen mår bra av :o) kram!

2009-02-20 @ 13:10:45
URL: http://halsofreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0