Mina älskade skor

Köpte nya skor för någon vecka sedan, tänkte såklart lägga ut den i bloggen då men hade inte tillgång till kamera.. Men nu när jag är inne på på biancos hemsida och spanar runt lite så hittade jag dem! Sjukt snygga är de, och framförallt, de är sköna också! Fick såklart lite skavsår första gången jag använde dem, men jag fick inte ont under fötterna som man kan få av många skor. Kan bero på att klacken inte är så överdrivet hög.
     Tyvärr när man har fått i sig lite väl många droppar alkohol trampar man lite snett ibland, snubblar lite, kanske trampar på sig själv eller något i den stilen. Vad jag vill komma till är att skon gick sönder första kvällen. En liten bit av lädret har lossnat från klacken. Jag misstänker dock inte att det är pågrund av alkoholen i min kropp, utan i någon annans. Jag tror att jag har blivit stämplad. Men det är sådant som händer. Mormor kunde fixa det sa hon så förhoppningsvis ser de ut som innan!
     Det är i alla fall de finaste skor jag någonsin har haft. Eller vad jag kommer ihåg åtminstone.


Kommentarer
Postat av: matilda

klart dom är, det var ju jag som valde dem ;)

2009-02-09 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0