Paniken börjar arta sig

Internet fungerar fortfarande inte hemma hos mig. Det enda jag gör på kvällarna är att titta på tv och spela the sims. Igår åt jag till och med chips och dipp som kompletering. Detta bådar ej gott. Internet måste börja fungera snart innan jag får panik. Riktig jävla panik. Pallar ju inte sitta i skolan hela tiden och blogga, här har jag ju inga roliga bilder jag kan lägga upp och det kommer resultera i att jag tappar läsare. Fast det har ju iof visat sig att så är icke fallet eftersom att jag har fått fler läsare sen mitt internet pajade.
     Nu sitter jag iaf i en mini-datasal och ska plugga på mitt ölprov som jag ska ha i drycker om ett par timmar.  Och eftersom öl verkligen är min grej så blir det ett MVG rakt av där kan jag säga er. (HEHE)
     Ja som vissa av er kanske har sett så har jag varit duktig att kommentera i sexandthenynaz blogg. It smells like beef. Men kom på att det kanske inte är så bra att tjaffsa med dem, vet aldrig vad de kan hitta på. ja e rädd

Kommentarer
Postat av: Shahla

Jonas brothers<3

2009-02-09 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0