Resfeber

Nu sitter jag här på morgonkvisten och kan inte sova. Skulle väl egentligen gått och lagt mig för 3 timmar sen men så frågar Fia mig om jag vill hänga med ut på en cigg. Så jag går ju såklart ut, allt för en cigg, eller hur? Var framme vid gröndal tio i ett, och nu är jag hemma igen. Det betyder att vi satt och snackade i över två timmar, helt sjukt. Det värsta är att jag inte ens är trött. Hur fan ska detta gå? Ska ju upp typ tolv imorgon senast, för att fika med Linnea. Sedan är det stressigt hela dagen tills jag sitter på tåget in till stan.

Var så nervös innan, där runt tolvslaget, att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Blev röksugen som jag faktiskt sällan brukar bli, går upp och ska ta en cigg och till min förvånelse så har jag inga. Så jag tar sugtabletter istället, fick i mig två stycken. Fortfarande lika rastlös. Så jag tar till en 3.5:a. Fyfan vad illa, sitter ensam på en söndagkväll och dricker folköl liksom. Men fyfan vad resfeber jag hade! Har nog det fortfarande tror jag. Men får väl ligga här i sängen ett tag så kanske jag blir trött tillslut. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0