skolkdag

Har fett dåligt samvete för att jag skolkade idag. Skulle gått egentligen, men snoozade för länge så att jag missade första lektionen först, sen den andra och när jag hade bestämt mig för att gå på den sista hade det gått så lång tid att det inte var någon idé. Behövde verkligen gå på matten och filosofin, ligger sjukt efter i matten och filosofin är inte bra alls att missa eftersom han går igenom så mycket varje gång. Får hämta skolgrejer senare och vara hemma och plugga ikväll. Säger jag nu bara för att lugna ner mig själv, vet att det inte kommer bli så. Menmen..
     På fredag ska jag, Linnea och Angelica ha myskväll i Lidatorp! Vi ska äta middag tror jag, och sen kolla på film och snacka massa skit. Det kommer bli hur trevligt somhelst, det var ju ett tag sedan nu. Speciellt sedan man träffade Angelica, förutom igår i skolan.
     Här är några bilder från i veckan när jag var hos Linnea och åt där med henne och Magnus!



Jag målar naglarna!


Jag hade den finaste tallriken, gissa vilken :D




Kommentarer
Postat av: Sonja

mums, bara för det ska jag ta på mig lite kläder och promenera ner till mat öppet! ;D

2009-02-20 @ 13:29:56
URL: http://sonjat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0