Tjululu!

i Onsdags bestämde jag amanda och maxi oss för att vara hemma hos Amanda och småkröka lite och bara snacka skit, kvällen var trevlig tills Maxi fick sina vanliga fyllenojjor och bestämde sig för att dra iväg ifrån amanda, jag och amanda började genast att driva med maxi och skojbråka, maxi tog det väldigt seriöst och blev arg som ett bi, amanda sprang ut och höll för dörren utifrån, maxi blev skitsur och knuffade på dörren, och eftersom att amanda var så pass full och klen så fick maxi till slut upp dörren.  Man kan ju verkligen säga att amanda fick sitt straff för att vi hade varit bråkiga, detta var det som hände när dörren gick upp på amandas fot, stackarn haha! Natten fortsatte med massor av garv och fyllegrejer från min och amandas sida, hahahaha!
 

Peace!
Däänni <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan vad äckligt amanda ahah

2009-02-27 @ 14:18:39
Postat av: Anonym

Fyfan va oooont!!!!

2009-02-27 @ 15:11:00
Postat av: Anonym

ÄCKLIGT

2009-02-27 @ 22:53:58
Postat av: daniela

hahahhaha

soft juuuu! rätt ska vara rätt;)

2009-02-28 @ 00:30:40
URL: http://daannii.blogg.se/
Postat av: Fia

FYFAAAN JAG SPYYR

2009-03-09 @ 17:59:03
URL: http://sofiakatarina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0