Dagens egobild

Ja mina vänner, här kommer den äntligen. Den efterlängtade egobilden. Ni anar inte hur lång tid det tog för att få till den. Vad jag än gjorde såg jag ut som ett cp, med antingen ena ögonbrynet upphöjt, min mun gjorde någon konstig grimas, eller så såg man köksbordet för mycket. Och det vill jag ju inte ska synas.
     Övningskörde idag med morfar. Det gick väl ganska bra, förutom när jag skulle backa och vända. Backade lite för långt och så. Men ingen kom till skada. Linnea kom hit en snabbis också efter att hon hade varit ute på fjättern och vandrat. Vi drack te och åt sockerkaka och kakor. Allt som mormor har bakat. Snart ska jag äta och sen gå på promenad med Matilda. Och Angelica och Linnea kanske, vem vet.
     Nu ska jag sätta upp mitt hår som jag var tvungen att släppa ut inför egobilden.


FIck nästan till det där fejk-blondinbella-leendet


Kommentarer
Postat av: matilda

vad du är zöööt!

2009-01-27 @ 17:51:01
Postat av: ebbalito

ditt hår är ju uppsatt på egobilden. NÖT. och juste, hahaha bra skärpa :D dumt å tända lampan eller nått :D HAHAH living the dreaaaaaaaaam

2009-01-27 @ 19:47:23
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: mändy

haahhah å vem fan e e?

2009-01-31 @ 16:08:05
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0