Min skoldag!

Denna dag kändes kort. Kan kanske bero på att den var det också, slutade vid tio över ett typ. Trodde jag skulle hinna hem till Våra bästa år, men icke. På religionen idag jobbade jag på riktigt flitigt! Skrev färdigt arbetet vi håller på med nu, ska skriva om självmordsbombare. Blev nästan färdig med en rest jag har också om Jehovas vittnen. Har lärt mig att dom är största hororna på denna jord. Vill någon veta varför så fråga mig för jag vet, jag vet!
     Jag var som sagt sjukt seriös på lektionen idag, det syns verkligen på bilderna. Shahla var också seriös, fast inte lika mycket som jag. Sedan fanns det ju dom som inte var seriösa överhuvudtaget..









Kommentarer
Postat av: Dragana

Hmm... Om självmordsbombare? Det var ovanligt?

2009-01-22 @ 00:42:57
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad snygg och het han med randig tröja är... vem ääääääär d?

2009-01-22 @ 13:25:09
Postat av: Shahla

haha han i randigt?

han e ett skabb i våran klass!

helt störd e han :D

2009-01-22 @ 17:13:46
Postat av: Anonym

aa han e fett skarrig. lite söt kanske

;)

2009-01-22 @ 17:17:54
Postat av: Shahla

haha söt? tsss hahaha

2009-01-22 @ 18:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0