Min vän Fredrik

Den enda som vägrar läsa min blogg är Fredrik. Han säger att han hatar bloggar. Mitt motargument var att han minsann inte kommer hata min blogg, för den är ju bättre än alla andras, plus att den är fin. Men han gav sig inte. Han ville inte läsa min blogg. Då sa jag att då ska jag börja blogga om honom. Jag trodde alltså att det skulle få honom att börja läsa. Han undrade varför i helvete jag skulle börja blogga om honom för. Det hade jag inget bra svar på, men nu tänker jag göra det bara för att jag har inget bättre att blogga om.
     Fredrik Nilsson är en ung man i sina bästa år, närmare bestämt 18 bast. Lika gammal som mig alltså. Han bor i Enskede hos sin mamma, och på Mariatorget med sin pappa. Han tycker att han lever livet just nu, och han mår liksom allmänt bra. Men det är en sak han saknar, och det är en flickvän. Jag har marknadsfört detta förut men det har ju inte funkat. Jag gör nu det sista försöket, så om det är någon tjej där ute, typ mellan 15 och 20, som är intresserad, hör av er till mig. Eller skriv en kommentar och lämna nummer eller något, vad vet jag.

     Nu ska jag sova, klockan börjar bli mycket. Ska bli mycket intressant med filosofi som första lektion imorgon. Godnatt!


Fredrik med pälsjackan. Han röker inte egentligen.         För er som har läst mina bloggar om fredrik förut så känner ni igen denna bild antagligen

Kommentarer
Postat av: Soma

Du är SJUUUUUUUK Amanda! :D

2009-01-19 @ 23:22:16
URL: http://soye.blogg.se/
Postat av: Soionemadafaka

vem fan bryr sig om va du tycker

2009-01-19 @ 23:40:06
Postat av: ge mig hans nummer (a)

2009-01-19 @ 23:48:53
Postat av: Soma

Eh ursäkta? Vet du vem du bitchar mot?

2009-01-20 @ 11:38:30
URL: http://soye.blogg.se/
Postat av: soigmadafaka

Eh ursäkta tror du ja bryr mig?

2009-01-20 @ 14:24:58
Postat av: Soma

HAHAH är det du ditt cp

2009-01-20 @ 15:16:22
URL: http://soye.blogg.se/
Postat av: Soma

Hej MAxi

2009-01-20 @ 16:21:36
URL: http://soye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0