Electrolux ergospace

Vaknade för en stund sedan och insåg att jag hade somnat i min fotölj. Det blir tidigt ikväll, är helt slut! Men inte så konstigt när man har varit med mormor ett par timmar alltså, man blir totalt utmattad.. Skulle åka in till handen och köpa en dammsugare till mig eftersom att pappa är så snål att han köper en begagnad som inte fungerar. Iallafall så började jag och mormor bråka på vägen in i bilen, om något som hade med simkort att göra.. Har aldrig sett henne så arg och så trög i skallen alltså. Sedan ska hon prata oavbrutet, det kan liksom inte vara tyst för henne. Jag vill ju lyssna på radio i bilen men det går ju inte för att hon ska babbla konstant om onödiga saker. Så det slutade ju som sagt med att jag kom hem och somnade pga huvudvärk.

Fick förövrigt en hårfön och ett paraply av mormor. Så det kanske var värt att få lite ont i huvudet.


Dammsugaren jag köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0