Razza

Felicia skrev till mig nyss att hon hade skaffat en blogg. Kors i taket säger jag, hon som hatar bloggar så mycket. Men hon ska inte skriva "som alla andra", hon ska skriva om miljön typ.. Eller vad hon sa. Men grattis då, eller vad man säger.
Här har ni hennes blogg!

Var ute på sjön med Daniela idag med hennes två killkompisar. Vi badade lite, Daniela åkte ring och sen åkte vi hem. Vi var bara ute ett par timmar på eftermiddagen. Imorgon dock ska vi åka ut tidigt, jag har lagat mat till alla som jag och Daniela ska bjuda på istället för att betala för bensinen. Lagade pasta med bacon&creme fraiche. En liten röra som Eva har lärt mig! Sedan köpte vi mackor som vi ska ha makrill eller skinkost på, och sist men inte minst lite saft!


Nu tänkte jag gå in och läsa min vän Matildas blogg som jag inte har läst på ett bra tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0