tack för presenterna!

Igår kväll hade vi verkligen jättetrevligt. Badade för första gången i år bland annat. Eller badade väl någon gång i maj där också. Vi åt någon gryta med vilt kött med ris och sallad och sen glass till efterrätt. Vi lyssnade på musik, drack, rökte cigg, sminkade oss och hade allmänt trevligt. Vid tio drog vi vidare till nynäs och freja. Jag tog en öl bara och sen åkte jag hem till Linnea & Magnus och sov i gästrummet för första gången, sov som en kung.

Idag är jag helt utvilad och pigg och taggad inför kvällen då vi ska ha en liten tjejmiddag på freja. Har iof inga pengar kvar men det går väl och lösa på något sätt. Får väl sälja mig eller något, en planka kostar bara hundra spänn.

När jag kom hem hit till pappa nyss så får jag se att vasen jag ställt blommorna jag fick igår har ramlat ned på golvet och gått sönder. Vatten i hela rummet. Så nu är jag på dåligt humör bara för det. Fittvas.













Finskumpan

RINKEBYPOSE





På freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0