Första dagen på jobbet!

Nu sitter jag här på mitt egna tillfälliga kontor på socialförvaltningen, hur mysigt som helst. Jag och min arbetskollega Therese Eliasson har fått i uppdrag att fotografera alla socialförvaltningens verksamheter här i Nynäshamns Kommun, såsom rosengården, lotsen, sunnerbo, alla gruppbostäder osv. Så det är vad vi kommer vara sysselsatta med denna vecka. Och imorgon ska vi få gratis frukost på Fyren också. (Ett pundarcafé)

På lunchen gick jag förbi butiken på nedervåningen i gallerian för att hälsa på Annika (min brorsas tjej) och hon erbjöd mig extrajobb, hur bra som helst ju. Så då kommer dom ringa mig när dom behöver hjälp i den butiken och på Tosino. Nu är jag glad.


Där uppe på våning 3 i det vita huset sitter jag just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bah, min mor startade fyren. Högsta hönset 1 2 3. Mycket respektabel inrättning.

2009-06-15 @ 19:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0