jag & fredrik


fyfan vad jag mådde bra. tjalala

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Jag skulle vilja komma med ett förslag till dig.

Eller, egentligen två kanske. Först och främst så

skulle jag bara vilja passa på att tipsa om att du

just nu har stor chans till att bli veckans blogg!

Du behöver bara anmäla dig för att sedan ha lite

tur. Sen kan du bli veckans blogg och få synas hos

mig - Inför mina dagliga cirka 6,000 besökare :)



Sen tänkte jag fråga om det kanske är så att du

använder dig av bloglovin.com? Jag tycker själv

att det är väldigt roligt att "lära känna" nya

bloggar och dess ägare. Jag tänkte därför fråga

dig om det kanske är så att du använder dig av

det och om vi kanske ska lägga till varandra där?

Det vore trevligt! Vad säger du? :)



Ha en fortsatt trevlig kväll!



Mvh

Söderlund

2009-06-14 @ 01:10:36
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0