midsommarafton

Började med  att jag var påväg till Pernilla&Lotta tidigt på dagen och tappade min vinflaska vid nickstabron som jag fick av Albin&Angelica i studentpresent. Ringde iallafall och bad om ursäkt på fyllan senare på kvällen så det är nog lungt.

Iallafall så åt vi sill&potatis och drack nubbe och lite annat där innan vi drog vidare till hembygdsgården. Där softade jag mestadels med Linnea, Magnus och Mimmie. Vid fyra drog Jag & Matilda till Claes där vi åt lite mat osv. 

Efter att vi hade varit hos Claes skulle jag följa med Claes och gänget till sorunda där det var fest, så vi hoppade av tåget i ösmo och tog en buss mot sorunda. Av någon anledning hoppade jag och Martin av bussen i Ösmo? Sedan åkte vi tillbaks till Nynäs där vi bara softade några stycken hemma hos han. Lika bra tror jag. De  som åkte dit kom ju ändå inte hem sen. haha!!!!!!!!!!

Mot kvällens slut drog jag vidare till  Mixs där min käre Mor  och låtsasfar befann sig. Sen gick jag runt lite till och tillslut hamnade jag hemma hos mamma fast jag skulle sova hos pappa.


Såhär såg jag ut hos Lotta&Pernilla men bytte klänning sen när vi skulle mot hembygdsgården.


Lotta & Mamma!


Roffe!


Pernilla.


Magnus & Linnea på hembygdsgården.


Min vackra mö och så vidare.


Alla barn hos Claes.


Han som alltid ska förstöra alla bilder.


Josefine och Valentino.


Hos claes.


Daniel & Martin


Sista bilden som togs.



Töntigt med blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0