de e fullt

Nu sitter jag hemma hos Mange och Linnea och dricker vin och bärs. De människor som befinner sig är; Angelica, Linnea, Fredrik, Lenita, Ginai, Mange och jag! Hur trevligt som helst, men när som helst så ska jag och Angelica dra hem till nynäs för att spendera lite tid med min mamma och hennes kusiner. Matilda kommer förbi också, så kanske vi alla ska dra till Felicia. Alltså jag, Angelica och Matilda. Detta kommer arta sig. Eftersom att gästrummet kommer att invigas ikväll. Och med det sagt refererar jag till Linneas blogg, där ni kan spana in bilder på vårat renoveringsobjekt. puss på er alla! Länken verkar inte fungera hur jag än gör, men addressen till Linneas blogg är; linneanordlund.blogg.se


En söt bild på Linnea!

Kommentarer
Postat av: amanda

fuck gästrummet

2009-03-22 @ 15:14:06
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0