Distriktsårskongress

Idag har jag varit hur duktig som helst! Räknade matte i typ en timme på SP-tiden, handlade om talföljder. Och jag fattade faktiskt riktigt bra. Jag fick även G på matteprovet om derivator, och det blev jag minsann belönad för. Morfar har inte velat övningsköra med mig för att jag haft rester, men bara för detta så tog vi trots allt en tur! Plus att jag fick hundra spänn! Dem ska jag använda flitigt i helgen hihi.

På lördag ska jag ju som sagt på distriktsårskongress med SSU. Man går igenom ett tjockt häfte med motioner som olika medlemmar från olika kommuner i stockholm har skrivit och så avslår man eller bifaller man dem. Kanske ska ge mig på talarstolen detta år, det är ju ändå mitt tredje! Får se om jag vågar. Det ska bli så kul att tredje gången spendera denna dåk med Soma! Vi kommer ha otroligt kul alltså! Ska dessutom på lördag kväll på middag med ett gäng tjejer för att fira Fanny som nyss fyllt 19, så det ska också bli trevligt. Handtvättade nyss en kofta jag ska ha på mig, måste planera redan ikväll vad jag ska packa. Nu ska jag titta på mitt sista avsnitt för ikväll av The Hills!


Landstingshuset på Kungsholmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0