En tangent mindre

Städade nyss mitt rum lite grann, kändes som att dammråttorna började överta. Så jag dammsugade alltså lite. Tänkte då passa på att dammsuga mitt tangentbord också eftersom att det fastnar så jävla mycket skit under. Självklart så lossnar en tangent då också! Som tur var det ingen jag har så stor användning av, men det ser ju så jävla fult ut...

Var hemma hos Åsa idag med Mamma och hälsade på Isabell. Hon var lika söt som vanligt! På lördag ska jag på hennes dop, ska bli jättekul. Dopfikat hålls på strandhotellet så det blir säkert jättemyyyz.

Ska hem till mormor och morfar nu och plugga, ska göra färdigt en rest som jag haft sen typ en månad tillbaka, eller ännu längre till och med. För annars vill inte morfar övningsköra med mig och jag ska ju skaffa körkort så fort som möjligt om jag ska kunna bli au pair så det är lika bra att sätta igång med den där resten.


Jag och Isabell i oktober hemma hos Anna. Undrar vart den där koftan har tagit vägen? Har nog en aning om vart jag kan ha glömt den.. Tror jag rätt har den säkert kommit till användning för fattiga luffare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0