fittdag

Det blev något fel på min nacke och rygg igårkväll så jag kunde inte sova. Kan inte beskriva riktigt hur det kändes, men som att den var överansträngd eller något.. Så jag tog sovmorgon idag helt enkelt, var illa tvungen eftersom att jag somnade vid typ fyra. Eller tre kanske, men kände att jag behövde sova längre än till sju. Och här sitter jag med typ 30468 rester som jag måste göra så fort som möjligt och vet inte ens var jag ska börja. Men det är nog dags att börja nu innan det blir försent alltså.

Ska åka hem med Linda typ om tio minuter efter att ha varit i skolan i typ 1 timme och spelat kort. Vilken jävla onödig dag säger jag bara. Kom bara till skolan för att betala pengarna till flaket, så jag var tvungen helt enkelt.. Men ska hem nu i alla fall och sätta igång med plugget som jag lär sitta begravd i resten av dagen/natten!


Kommentarer
Postat av: ebolino

det verkar schåååååå

2009-03-31 @ 16:03:30
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Yvve

Ååh, suck. Rester ja, det var dom också.



Flak lät roligare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0