ha en trevlig bakfylla

Ja, gårdagen var väl trevlig men trodde faktiskt att det skulle vara mer folk, var bara typ 15 pers eller något. Vid 10-11 eller något drog vi vidare till universitetet, det var någon klubb där i allhuset, men kön var så lång så vi skulle inte hinna in förrän vi hade varit tvungna att dra igen. Och Matilda är ju inte 18 heller, men Martin hade trots det kommit in minsann! Jag och Matilda drog hem efter att ha stått i kön i säkert en kvart, för att Matilda frös om fötterna. Men det var väl lika bra, vi hamnade i säng hyfsat tidigt ändå och idag är jag pigg som en lärka!

Kommentarer
Postat av: Klaus aka "Tyskungen"

Jag måste bara fråga dig en sak.

Vad ger det dig att fara runt i folks kommentarsfält och skriva en massa elakheter?



Bra däremot att du skrev under med namn och hemsidesadress.



/Klaus

2009-03-28 @ 14:23:20
URL: http://www.tyskungen.se
Postat av: Tyskungen

Måste säga att din blogg är bland det mest intetsägande jag läst på länge. Och då läser jag en del bloggar ska du veta.



/Klaus

2009-03-28 @ 14:32:53
URL: http://www.thecritics.se
Postat av: Klaus

Jaha. Det har du ju rätt att tycka. Tycker att du verkar leva ett riktigt skitliv. Kanske därför du är så full av ilska också.

Hur många läsare har du då din sopa? 5? 10?

Antagligen så många du förtjänar.

Ovanligt osmakligt av dig att kommenterar som du gjorde i just den postningen du kommenterade i.

Jaja. Hoppas du får ettt bra liv. Det verkar du behöva.

2009-03-28 @ 14:45:11
URL: http://www.thecritics.se
Postat av: Zzz

snubben e trött på livet eller nåt,



hahah sjukt enkelt att komma in.

2009-03-29 @ 15:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0