LindaKonnoinlägg. (Styckfittan)

Hade matteprov imorse, om derivator. Och för första gången tror jag faktiskt att det gick bra. Även om jag inte kommer få ett G så vet jag att jag i alla fall har förstått, och det känns ju bra.

Fixade mitt projektarbete idag också, kopierade in allt jag har gjort hittills, så det är nästintill färdigt. Ska skriva lite mer på faktadelen, sen är det färdigt tror jag! Kändes bra idag när Angelique frågade mig om jag kunde lämna in ett preliminärmanus, och jag stolt kunde säga att jag kan göra det! Har kommit igång riktigt bra med detta arbete utan att stressa ihjäl mig. Förstår inte varför jag inte bara kunde börja i tid, då hade jag kunnat vara färdig för hur länge sedan som helst.

Idag är det dans sista lektionen, det ser jag fram emot! Eller egentligen inte, jag ville bara låta seriös med denna skolgång jag har. Dans känns som en pina, men jag ska måla idag i alla fall, sista delen av lektionen. Och det ser jag väl fram emot

Snart är det lunch, gröt blir det, vilket Matilda blev himla glad över. Hon slog mig på armen till och med. Vet faktiskt för första gången inte vad jag ska göra ikväll, inget planerat än så länge. Kanske ska bowla med Matilda och hennes kompis Hannele, men inget var bestämt än.

Om ni undrar vad fan det är som rubriken säger så är det nämligen så att detta är ett typiskt LindaKonno-inlägg. På styckeindelningen, innehållet och att detta inlägg inte kommer innehålla någon bild. Så sa Shahla att hon är en styckfitta eftersom hon styckar sina texter så mycket. Men inget illa mot Lindas blogg, jag tycker om den.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Folk måste lära sig styckeindelning. Jag orkar inte läsa inläggen annars :D

2009-03-06 @ 10:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0