Man lär sig alltid något nytt av Maxi


amanda säger (23:14):

va skulle du göra om en tjej sög av dig sen bet dig i kuken hårt


Maxen - Rock am ring > 94days and counting säger (23:15):

beror på hur hårt


Maxen - Rock am ring > 94days and counting säger (23:15):

om det var för att göra illa mig


Maxen - Rock am ring > 94days and counting säger (23:15):

hadde ja slagit henne på näsan


Maxen - Rock am ring > 94days and counting säger (23:15):

eller om ja sitter i en stol


Maxen - Rock am ring > 94days and counting säger (23:15):

hadde ja armbågat fontanellen


amanda säger (23:15):

hade du inte liksom fått en reflex. om du stog upp å hon stog på knä. att sparka bort henne


Maxen - Rock am ring > 94days and counting säger (23:16):

jo


Frågan är bara om det där verkligen var något jag lärde mig. Eller om jag kunde listat ut det där. Eller jag vet inte..


Jag tror starkt att han skulle reagera på detta sätt istället om han blev biten i kuken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0