Män som hatar kvinnor.

Pappa ringde mig idag när jag var i skolan och berättade för mig att vi skulle på bio, han jag Eva och Daniela. Och det lät ju jättetrevligt eftersom vi aldrig gör någonting tillsammans som familj. Vi är totalt segregerade, Jag och Daniela på våran våning och pappa och Eva på deras våning. Ibland äter vi middag tillsammans. Så det ska som sagt bli trevligt, jag har hört att den ska vara bra enligt många!

Ska gå förbi kvantum eller willys en snabbis innan, för att köpa slingfärg. Jag smsade Matilda och frågade henne vad färgen som hon rekomenderade hette. Då svarade hon; "Swaitchkoff, eller hur det nu stavas...." Det stavas Schwarzkopf Matilda. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0