Min ska bli den ekliaste

Hittade denna söta lista från början i Somas blogg, som sedan hamnade hos Jennifer och sedan hos Linda som jag kopierade den ifrån. Här är den i alla fall

Från telefonboken!


- Har du pussat nummer 2?
Ja tyvärr


 - Vad har du för relation med nummer 20?
Vet inte vilken Erica det är men antagligen hon från klassen. Och vi känner inte varandra så överdrivet bra


- När ska du träffa nummer 30?

Pappas hemnummer. Tills jag inte kan undvika dem längre eftersom vi bor i samma hus

- Är nummer 18 söt?

Ja, riktigt söt. (roundi) hihi


- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Att hon var en bitchig fjortis!

- Gillar du nummer 14?

Ekonominytt. Har inte träffat han


- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Japp, för en timme sedan faktiskt.

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? 
Ja du. Han har ju sagt upp kontakten med mig så det kan ju bli en tidsfråga innan vi syns i tanto i sommar


- Är du nära vän med nummer 23?
Nej men min vän är hon minsann! Den pinglan

-Har du gått på bio med nummer 4?

Nej. Och det skulle jag inte vilja heller för hon kan fan aldrig hålla sin jävla käft stängd

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Det beror ju på hur man definerar gå ut eftersom att han är min bror.


- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Det var väl 4 år sedan vi pratades vid. Och om jag ska vara helt ärlig kommer jag inte ihåg vad vi senast sa till varandra. Hej kanske.

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Ja min lilla Daniela.


- Vad har du och nummer 26 för relation?

Vi gick i samma klass i högstadiet, nu hälsar vi bara på varandra.


- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Har hört att hon har haft lebbsex. Men jag vill inte ha det med henne oavsett

- Vad är det bästa med nummer 8?
Att han ska gifta sig med mig en vacker dag


- Brukar du och nummer 16 träffas?

Vet inte vem Emil det är? Men om det är Wärme träffas vi väl i skolan lite då och då, och på någon hemmafest, kryssning eller telegrafen!


Kommentarer
Postat av: Soma

Får jag gissa vem 25an är? HAHA

2009-03-19 @ 08:11:34
Postat av: Anonym

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Att hon var en bitchig fjortis!



dani?

2009-03-19 @ 13:36:29
Postat av: ebbba

nej de är jag :D

2009-03-19 @ 18:03:51
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: amanda

mitt första intryck av daniela fick jag LÅNGT innan hon blev en bitchig fjortis...

2009-03-19 @ 19:14:59
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Emma

naaw amanda :D roundi e sötast wiee

2009-03-23 @ 18:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0