Skiss

Jag ritade nyss upp en enkel skiss(två närmare besämt) på hur jag vill att min studentklänning ska se ut! Min  mamma hade naturligtvis invändningar och tyckte att modellen skulle vara rak och inte markerad i midjan. Hon skulle då försöka visa hur den skulle se ut, i paint alltså, men hon lyckades inte riktigt så hon fick sticka.

Har tänkt mig att det är mormor som ska få äran att sy den! Hon är proffs på att sy, hon är ju gammal syslöjdslärare, så det kan ju bli hur bra som helst. Ska prata med henne imorgon, och sedan visa henne vad jag har tänkt mig. Det kommer bli hur bra som helst!








Vad tycks om min konsnärliga sida Felicia?


skämtåsido


Kommentarer
Postat av: L

Vilka boobs du fick i den andra klänningen! ;)

2009-03-11 @ 22:11:34
URL: http://lindakonno.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Lirre, sluta vara så fixerad..

2009-03-15 @ 01:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0