Terror

Hörde inte alarmet på mobilen imorse så jag missade dagens enda lektion, samhälle, synd. Vet inte om jag var ironisk eller inte eftersom att jag verkligen borde gått på den lektionen, samtidigt som den är väldigt tråkig. Måste verkligen ta hem mycket grejer imorgon och plugga, har hur mycket som helst att göra. Har verkligen slappat till nu på sista tiden.

Ringde i alla fall mormor & morfar när jag hade vaknat, och dom bjöd mig på frukost på Jannis som ligger på banantorget. Efter de gled vi in till farsta där jag hittade en studentklänning från sisters. Har försökt att hitta bild på den på internet men det finns ingen, så får ta bild på den någon annan gång. Väldigt fin var den i alla fall, och stilren. Folk borde lära sig från mig. Eller det var väl mest mormor som kom med rekommendationerna.

För övrigt så ska jag säga er att detta var en dag utöver det vanliga. Min mormor är väldigt snäll men kan vara väldigt tjatig, gnällig och jobbig. Så jag fick väl behärska mig från att få ca 4 utbrott + ett gråt. Men det är sådant man får stå ut med, speciellt när dom betalar ens studentklänning. För att hedra min godhjärtade mormor så lägger jag upp en bild på henne.


Mormor och hennes två väninnor för många härrans år sedan uppe i deras sommarstuga i sorunda.


Kommentarer
Postat av: matilda

nej på café eller ett matställe menade hon

2009-03-30 @ 21:45:24
URL: http://ulmis.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Goda Goda Anita!

2009-03-31 @ 19:58:26
URL: http://linneanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0