Tråkigt inlägg

Är i skolan nu i en minidatasal med Matilda och Shahla. Vi har ett grupparbete med varandra på religionen om gazakonflikten. Har hunnit skriva en inledning hittills, och nu sitter vi och diskuterar fakta och hur vi ska dela upp arbetet. Vi har kommit fram till att vi inte tycker om USA bland annat.

Ska försöka skriva färdigt mitt brev som tillhör ansökan till AuPair jobbet idag. Hann skriva 459 ord av 600 igår så måste lägga till lite. Måste också hinna övningsköra eftersom det var väldigt länge sedan jag gjorde det, men morfar vill inte göra det med mig förrän jag har gjort färdigt alla mina rester. Eller det är  bara en rest, men den har jag tappat bort, stackars mig. Får väl sätta mig ned nu efter denna lektion och försöka skriva om den.

hejdå


En bild på mig från sommaren 2004 eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0