Vilken helg!

SSU är verkligen roligt alltså, denna kongress slog ALLT! Eller inte själva kongressen egentligen, utan utekvällen efter. Och middagen var ju verkligen one of a kind, då Soma fick för sig att driva med en stackars efterbliven kille att vi var ett par. Tyvärr så kan jag ju inte skriva allt vi gjorde denna kväll eftersom risken finns att vi blir avstängda från SSU..

Det underligaste var ju ändå att en kille som jag träffade på kryssningen var där. Eller jag pratade väl kanske inte så mycket med honom, men vet att han och hans vän gick runt och skröt om att de var rika osv, haha. Sen ser man han på en distriksårskongress med SSU av alla politiska ungdomsförbund, han kanske skulle passa bättre som moderat?

Nu sitter jag i alla fall hos Matilda, vi har ätit middag och målat naglarna tillsammans. Nu tänkte jag göra en rest i samhälle, så att jag äntligen får övningsköra med morfar. Tänkte gå hem snart, plocka undan och städa lite i mitt rum, dricka te och softa bara! Ska bli mysigt att vara tillbaks i mitt fina rum hos pappa :D

Har inte fått bilderna från DÅK:en än, så får lägga upp denna sköna låt för att piffa upp inlägget lite.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0