.............................

Blir så jävla less på den här äckelkursen! Jag ska i religionen ta reda på vad orm, apa och  varg har för symbol i hinduism och buddhism, och jag kan fan inte hitta det någonstans. Och varför ska jag veta det för? Jag bryr mig väl inte ett skit om dom där äckelreligionerna. Eller det kan ju  vara lite intressant ibland och jag förstår varför vi läser den kursen, men just detta moment.. Vad ska jag ens googla på för att det ska komma upp? Har försökt med symboler, hinduism, buddhism och dom här djuren i massa olika kombinationer men det kommer inte upp någonting. Fick några böcker av läraren, men dom hade jag ännu mindre nytta av, stod ingenting om det!
Så jag får väl IG i denna kurs.


horungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0